Discussion about this post

User's avatar
Maurits Roos's avatar

Zoals de mens betaamt slaan we weer compleet door en dat is jammer genoeg met het wokeïsm niet anders. Gelukkig hebben we nog schrijvers en uitgevers als in het artikel beschreven die een tegengeluid laten horen!

Beatrijs IJzerman's avatar

De grootste fout was wel het uitgeven van Blauwe Maandagen. De rest van Arons boeken, ook.

Als ik het voor het zeggen had kwam er een Antiwook Ministerie en een harde tak van politie en leger die al het geneuzel hard aanpakt.

De echte schrijvers, met hun stevige boeken zoals ik die vroeger las, zijn gestorven of ten onder gegaan zoals hier beschreven wordt.

Geef mij de tijden van weleer.

Oh ma chère mère, où est la neige d'autrefois?

2 more comments...

No posts

Ready for more?