Mijn column in DAK vandaag
Zoals de mens betaamt slaan we weer compleet door en dat is jammer genoeg met het wokeïsm niet anders. Gelukkig hebben we nog schrijvers en uitgevers als in het artikel beschreven die een tegengeluid laten horen!
De grootste fout was wel het uitgeven van Blauwe Maandagen. De rest van Arons boeken, ook.
Als ik het voor het zeggen had kwam er een Antiwook Ministerie en een harde tak van politie en leger die al het geneuzel hard aanpakt.
De echte schrijvers, met hun stevige boeken zoals ik die vroeger las, zijn gestorven of ten onder gegaan zoals hier beschreven wordt.
Geef mij de tijden van weleer.
Oh ma chère mère, où est la neige d'autrefois?
No posts
Zoals de mens betaamt slaan we weer compleet door en dat is jammer genoeg met het wokeïsm niet anders. Gelukkig hebben we nog schrijvers en uitgevers als in het artikel beschreven die een tegengeluid laten horen!
De grootste fout was wel het uitgeven van Blauwe Maandagen. De rest van Arons boeken, ook.
Als ik het voor het zeggen had kwam er een Antiwook Ministerie en een harde tak van politie en leger die al het geneuzel hard aanpakt.
De echte schrijvers, met hun stevige boeken zoals ik die vroeger las, zijn gestorven of ten onder gegaan zoals hier beschreven wordt.
Geef mij de tijden van weleer.
Oh ma chère mère, où est la neige d'autrefois?