Ik heb toevallig ook de aflevering 'wollensokken Nederlanders' gezien. Ik dacht dat ze gevlucht waren omdat ze de achterstallige Nederlandse belasting niet willen betalen? Darmbateriële gebedsgenezing en ontsnapt aan het Holland tribunaal: doe normaal dan doe je gek genoeg. Vooral de klederdracht en aan mijn klompen gedoe. Ik denk dat het een vooruit geschoven post is voor snoods. Conjo hoor ik vaak in Spanje voor gladkezen. Dit is een nest dat gaat stinken!
Mooi - dit op ervaring gestoelde kritische geluid. ,,Meewarigheid'' is wat de serie uitstraalt. En dat lijkt me - los van de voice over - helemaal terecht.
Waarom zijn Willem Engel en Jeroen Pols wappies? Omdat ze tegen de coronamaatregelen waren en daarom actie voerden tegen de Nederlandse overheid? Toevallig ben ik bezig met het bekijken van een interview van Jorn Luka met Willem Engel
Willem Engel legt bijzonder goed uit hoe corrupt de Nederlandse overheid is, in samenwerking met de rechterlijke macht, de wetenschap en de media. Zou ik eens naar kijken als ik jou was. Ik heb me altijd rot geërgerd aan de mensen die Engel een domme dansleraar noemden; Pols deugde natuurijk ook niet. Engel is afgestudeerd in de biofarmaceutische wetenschappen en was bezig met een promotieonderzoek. Pols is een afgestudeerd jurist met specialisatie strafrecht. De laatste is niet voor niets uitgeweken naar Paraguay. Hij werd monddood gemaakt en continu achtervolgd. Hij kon zijn vak niet meer uitoefenen in NL. Hij raadde potentiële klanten aan hem niet als advocaat te nemen, want dat ze dan hun zaak zeker zouden verliezen ...
Misschien denk je dat ik een fan ben van het Paraguay-project. Nou, helemaal niet. Maar ik kan er goed in komen dat zowel Pols als Engel de benen naar het buitenland hebben genomen. In NL hebben ze geen toekomst.
PS. Ik zei dat ik de Trueman Show (gesprek Jorn Luka met Willem Engel) aan het bekijken was. Na 2 uur geluisterd te hebben, ben ik afgehaakt. Toen begon Engel over de oorlogsmisdaden gepleegd door Israel, zielige Hezbollah en Hamas-kinderjes ... Tja, wat dat onderwerp betreft is Engel een wappie.
Wat dat betreft is het godzijdank rustiger geworden, het was stuitend in de tijd van Unie-bezettingen door “studenten”, rode lijn demonstraties (blanke groenlinkse ouderen) en media met NOS als koploper met hun gekleurde nieuws… Nu in Iran burgers en masse worden neergeschoten zijn er geen demonstraties..
In 2011 heb ik me bij Twitter aangemeld. Ik wilde toen mijn eigen naam niet gebruiken. Misschien had ik in een later stadium wel degelijk onder mijn eigen naam een account moeten aanmaken. Maar ja, toen kenden de meesten mij al als Lirios en heb ik het er maar bij gelaten en nu gebruik ik het dus bijna overal. Wat ik wel leuk vind aan dat anonieme account is dat ze denken dat ik een man ben. Ik word voor van alles uitgescholden: lul, klootzak enz. enz. hahahahaha.
Ik heb toevallig ook de aflevering 'wollensokken Nederlanders' gezien. Ik dacht dat ze gevlucht waren omdat ze de achterstallige Nederlandse belasting niet willen betalen? Darmbateriële gebedsgenezing en ontsnapt aan het Holland tribunaal: doe normaal dan doe je gek genoeg. Vooral de klederdracht en aan mijn klompen gedoe. Ik denk dat het een vooruit geschoven post is voor snoods. Conjo hoor ik vaak in Spanje voor gladkezen. Dit is een nest dat gaat stinken!
Mooi - dit op ervaring gestoelde kritische geluid. ,,Meewarigheid'' is wat de serie uitstraalt. En dat lijkt me - los van de voice over - helemaal terecht.
Alle delen gezien. Goede observatie en conclusie. (Je vermijdt gelukkig je te uiten over beweegredenen en zo, want dat is...tja: je weet t zelf wel).
Ik zag een aflevering, met veel wappies erin (Pols, Engel) leek me niet echt een representatieve serie over het land.
Waarom zijn Willem Engel en Jeroen Pols wappies? Omdat ze tegen de coronamaatregelen waren en daarom actie voerden tegen de Nederlandse overheid? Toevallig ben ik bezig met het bekijken van een interview van Jorn Luka met Willem Engel
https://www.youtube.com/watch?v=TT6rGzgENec
Willem Engel legt bijzonder goed uit hoe corrupt de Nederlandse overheid is, in samenwerking met de rechterlijke macht, de wetenschap en de media. Zou ik eens naar kijken als ik jou was. Ik heb me altijd rot geërgerd aan de mensen die Engel een domme dansleraar noemden; Pols deugde natuurijk ook niet. Engel is afgestudeerd in de biofarmaceutische wetenschappen en was bezig met een promotieonderzoek. Pols is een afgestudeerd jurist met specialisatie strafrecht. De laatste is niet voor niets uitgeweken naar Paraguay. Hij werd monddood gemaakt en continu achtervolgd. Hij kon zijn vak niet meer uitoefenen in NL. Hij raadde potentiële klanten aan hem niet als advocaat te nemen, want dat ze dan hun zaak zeker zouden verliezen ...
Misschien denk je dat ik een fan ben van het Paraguay-project. Nou, helemaal niet. Maar ik kan er goed in komen dat zowel Pols als Engel de benen naar het buitenland hebben genomen. In NL hebben ze geen toekomst.
Interessant, mag ik vragen wie er achter de Lirios account zit?
PS. Ik zei dat ik de Trueman Show (gesprek Jorn Luka met Willem Engel) aan het bekijken was. Na 2 uur geluisterd te hebben, ben ik afgehaakt. Toen begon Engel over de oorlogsmisdaden gepleegd door Israel, zielige Hezbollah en Hamas-kinderjes ... Tja, wat dat onderwerp betreft is Engel een wappie.
Wat dat betreft is het godzijdank rustiger geworden, het was stuitend in de tijd van Unie-bezettingen door “studenten”, rode lijn demonstraties (blanke groenlinkse ouderen) en media met NOS als koploper met hun gekleurde nieuws… Nu in Iran burgers en masse worden neergeschoten zijn er geen demonstraties..
In 2011 heb ik me bij Twitter aangemeld. Ik wilde toen mijn eigen naam niet gebruiken. Misschien had ik in een later stadium wel degelijk onder mijn eigen naam een account moeten aanmaken. Maar ja, toen kenden de meesten mij al als Lirios en heb ik het er maar bij gelaten en nu gebruik ik het dus bijna overal. Wat ik wel leuk vind aan dat anonieme account is dat ze denken dat ik een man ben. Ik word voor van alles uitgescholden: lul, klootzak enz. enz. hahahahaha.
Okay duidelijk, maar nu ben ik wel nog nieuwsgieriger geworden..