Discussion about this post

User's avatar
Robert Kruzdlo's avatar

Ik heb toevallig ook de aflevering 'wollensokken Nederlanders' gezien. Ik dacht dat ze gevlucht waren omdat ze de achterstallige Nederlandse belasting niet willen betalen? Darmbateriële gebedsgenezing en ontsnapt aan het Holland tribunaal: doe normaal dan doe je gek genoeg. Vooral de klederdracht en aan mijn klompen gedoe. Ik denk dat het een vooruit geschoven post is voor snoods. Conjo hoor ik vaak in Spanje voor gladkezen. Dit is een nest dat gaat stinken!

Bob Lagaaij's avatar

Mooi - dit op ervaring gestoelde kritische geluid. ,,Meewarigheid'' is wat de serie uitstraalt. En dat lijkt me - los van de voice over - helemaal terecht.

8 more comments...

No posts

Ready for more?