8 Comments
User's avatar
Marente de Moor's avatar

"Monumentale drankkop!" Haha! Ik hou een flesje voor je apart van mijn crème de cassis, eigen oogst - borealer wordt het niet.

Eric's avatar

Haha goeie, ik achterop 🎈

Liesbeth Steur's avatar

Bij de Portugese buren lukt de moestuin altijd en ze doen alsof het geen inspanning is. Ik heb me daar ooit door laten misleiden ... toch heb ik weer een moestuin. Klein weliswaar en ik kan het niet laten.

Gerdo Hazelhekke's avatar

Vandaag las ik van je collega Aron Groot: "Quisquis ama valia, peria qui nosci amare" (compleet met toenmalige schrijffouten) zoals de Pompejianen (!) toentertijd al wisten : "Wie liefheeft ga het goed, wie niet liefheeft kome om"......

Als oud-gymnasiast (echt waar < ook stupide voetballers soms....) zijn er ook bij mij sinds m'n jeugd andere interesses ontstaan. Kwestie van geluk met de genen en de overige leefomstandigheden in huize Hazelhekke.

Maar ondanks het feit dat ik 'n ietsiepietsie ouder dan jij ben / lijk, heb ik nog nooit aan de mogelijkheid gedacht om zelf met zelf ontwikkelde negotie op de markt te gaan staan.

Geholpen door het feit dat de Mercadona, Aldi, Lidl en Consum hier om de hoek zijn gevestigd.

Maar je openhartigheid neemt steeds ruimere vormen aan, merk ik wel. Wel leuk om te lezen allemaal Tuur.

Groetjes vanuit een paar kilometer oostelijker van je.

Hannah's avatar

Ik heb wel groene vingers en ik had appel, peren, abrikozen en pruimen in de boomgaard, ook ganzen en meer pluimvee.

Heerlijk boeltje zorgeloos ongeregeld.

Maarrr nu niet meer, heb je grondwater bij de hand cq bij je akker?

Wil je best helpen ergens in de tijd als ik in de buurt iets vind om voor een maand of 2 te zijn.

Zijn lijkt op Zen.

Groetjes Hanneke