6 Comments
User's avatar
Annelies's avatar

Lief stukkie Tuur❤️

Silent Annie's avatar

Ons maakt wel een hutspotje komende winter, met draadjesvlees, dat scheelt weer in de huishoudpot. 🥗

Istry is dol op wijn's avatar

Een glossy... echt? Dat is zo 2014. Ik ken je natuurlijk niet, maar ik zie meer een soort Joop Klepzeiker-achtig stripboek voor me.

Kamiel Choi's avatar

Een column naar mijn hart. Dank, Tuur. De angstvalligheid rondom het Pensioen kenmerkt de Nederlander, en ik voelde mij meer een Weltenbummler, een exoot dan me daarmee in te laten. Nu heb ik nog tijd om een slag te slaan maar ik schilder mezelf een toekomst met weinig centjes, ergens aan een warme kust in een bescheiden huisje. De Heideggerse Zorg, vertaald als zorg voor het eigen pensioen, houdt menig brave burger in het gareel. Maar die angst is ongegrond, tenzij je groot wilt wonen en duur wilt eten. In jouw geval is één dag als 'dagvoorzitter' of 'kwartiermaker' voor een groep bejaarde literatuurliefhebbers in een Algarviaanse setting toch genoeg om de maand mee door te komen?

Maar het vooruitzicht dat je blijft schrijven stemt mij vrolijk.

Raul Godero's avatar

Saai? Jij?

Je laat ons lachen.

Dinie Postma's avatar

Dat wordt leuk, De Tuurke! Kijk ernaar uit!

En ach, dat gedoe over geld/pensioen.. Er komt altijd wel weer een oplossing. Vroeg of laat. Uit onverwachte hoek. Is mijn ervaring.👍